środa, 20 stycznia 2016

Wstępniak typowy


Jest sobie taka książka, której tytuł brzmi nowa psychologia sukcesu. Jej mocną stroną jest treść, ale nie tylko. Daje mnóstwo motywacji i to ona zainspirowała mnie do stworzenia tego bloga. Zauważyłam bowiem, że w moich pomysłach na następne posty* przewija się temat nastawienia na rozwój.

Pierwszy raz z tym pojęciem zetknęłam się na blogu Animaluje i jak nie trudno zgadnąć, od razu się z nią zgodziłam. Cóż, argumenty mocna rzecz. Na tyle mocna, że nie miałam na ten temat żadnej refleksji. W sensie: wszystko przyjęłam na słowo.

Ale czasami mam tak, że jakaś myśl wraca do mojej głowy i jestem zmuszona ją drążyć, aż wydrążę. Tak też było w tym przypadku. Doszukałam się dzięki temu, wyżej wspomnianej książki i to właśnie jej zawdzięczam całkowite** zrozumienie tematu.

To bardzo dobrze, bo przez to wiem, że wiedza leży wszędzie i to co kiedyś wydawało mi się epickie, ale niemożliwe do zrealizowania w moim przypadku, teraz uważam za epickie ale jak najbardziej możliwe. Wystarczy dobrze zdefiniować to co się chce mieć/umieć a później znaleźć sposób jak to zrealizować. A sposób istnieje zawsze.


I to jest tak dobra idea, że aż założyłam bloga.

______

* tak już kilka pomysłów mam, a dopiero zaczęłam pisać :D

** znaczy mnie się wydaje, że zrozumiałam temat całkowicie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz